نامادری

ساخت وبلاگ

دلایل استفاده از گل و گیاه در دکوراسیون خانه

  • دلایل استفاده از گل و گیاه در دکوراسیون خانه

    استفاده از گل و گیاه در دکوراسیون خانه یکی از راه‌های دعوت طبیعت به محیط زندگی است. گل و گیاه به دلیل اینکه در عناصر طبیعی طراحی داخلی دسته بندی می‌شوند، انرژی‌های مضر فضا را کم کرده و فضا را مثبت می‌کند.

    استفاده از گل و گیاه در دکوراسیون خانه، یکی از تکنیک‌های مهم طراحی داخلی به شمار می‌رود. اما خوب است بدانید گل و گیاه در دکوراسیون منزل نقشی فراتر از عناصر طراحی داخلی دارند. آن‌ها به عنوان نماینده طبیعت در منزل، از عناصر ایجاد آرامش هستند. در ادامه مطلب ۷ دلیل استفاده از گل و گیاه برای طراحی دکور خانه را مطالعه می‌کنید.
    استفاده از گل و گیاه در طراحی دکور خانه و اضافه کردن یک عنصر زنده قابل حمل که هر لحظه در حال رشد و تغییر است، نقش مهمی در طراحی داخلی منزل دارد. گیاهان می‌توانند انرژی‌های حاکم بر فضا را تغییر دهند و رنگ را به محیط اضافه کنند. این در حالی است که استفاده از گل و گیاه در دکوراسیون خانه، به هیچ وجه با استفاده از سایر عناصر مهم طراحی داخلی هر سبک در تضاد نیست.

    استفاده از گل و گیاه در دکوراسیون خانه می‌تواند نقطه‌ای برای جلب توجه افراد و پرت کردن حواس آن‌ها از نقص‌های منزل باشد. گیاهان بزرگی مانند نخل، فیکوس و نخل‌های دراسنا بعلت اندازه بزرگ خود این قابلیت را دارند و به همین منظور از گزینه‌های همیشگی طراحان داخلی محسوب می‌شوند. در صورتی که از این گیاهان در دکوراسیون خانه، با عنوان نقطه کانونی استفاده می‌کنید کافی است آن را در گوشه دلخواه خود قرار داده و برای تکمیل زیبایی آن، از گیاهانی مانند خزه در گلدان کمک بگیرید. استفاده از گیاهی ماننده خزه به این علت توصیه می‌شود که توجه را از گیاه اصلی پرت نمی‌کند.
    در حقیقت گیاهان با ظاهر نا متعارف، مجسمه‌هایی به شمار می‌روند که با گذشت زمان رشد کرده و ظاهری شگفت انگیز به خود می‌گیرند. همچنین استفاده از گیاهان در دکوراسیون خانه برای پنهان کردن یک منظره نیز مرسوم است. برای مثال می‌توان از گیاهان برای پنهان کردن تجهیزات الکترونیکی روی دیوار استفاده کرد.

    ۲. قاب کردن منظره دلخواه

    از گیاهان می‌توان برای قاب کردن یک منظره استفاده کرد، تا حواس بیننده ناخودآگاه به آن معطوف شود. در این حالت، استفاده از گل و گیاه در دکوراسیون برای تاکید بر یک نقطه خواهد بود. برای مثال قرار دادن دو نخل مشابه در دو طرف باجه اطلاعات یک اداره، توجه ارباب رجوع را برای مراجعه به آن جلب می‌کند. در منزل نیز، گیاهان مشابه، دو طرف در ورودی، آسانسور، پله‌ها و یا حتی جلب برای توجه بیننده به یک اثر هنری استفاده می‌شوند.

    ۳. کاهش صدای مضر

    عناصر طبیعی یکی از عوامل جذب صدا‌های مضر محیط هستند، بنابراین استفاده از گل و گیاه در دکوراسیون خانه می‌تواند تا حد زیادی بدون آنکه به چیدمان محیط لطمه بزند، این صدا‌ها را به خود جذب کند. صدا‌ها در محیط، با برخورد به دیوارها، کف، پنجره‌ها و حتی مبلمان منعکس می‌شوند که این امر موجب تشدید صدا شده و در فضا همهمه ایجاد می‌شود.

    تحقیقات نشان داده که استفاده از گیاهان تاثیر زیادی در جذب صدا‌های فرکانس بالا دارند. در این تحقیق استفاده از گیاهانی مانند فیکوس، نخل دراسنا، اسپاتی‌فیلوم، شفلرا آربوریکلا و فیلودندرون‌های قلبی شکل پیشنهاد شده است. گیاهانی با برگ‌های کوچک مانند فیکوس نیز در مقابل جذب صدا مقاوم بوده و آن را پخش می‌کنند، بنابراین محیط داخلی منزل آرامتر و آرامش‌بخش خواهد شد.

    ۴. افزایش عمق محیط

    فضا‌های بزرگی مانند لابی ساختمان‌ها معمولا محیط‌های راحتی نیستند و افراد با قرار گرفتن در آن‌ها احساس ناخوشایندی تجربه می‌کنند. با استفاده از گل و گیاه در منزل و محیط‌های بزرگ‌تر، فضا از نظر بصری به بخش‌های کوچکتری تقسیم می‌شود که احساس ناخوشایند مذکور را از بین می‌ّبرد. از گیاهان می‌توان بعنوان پارتیشن‌های جداکننده استفاده کرد که فضایی خصوصی را از یک محیط بزرگتر جدا می‌کند.

    ۵. کاهش ارتفاع بصری سقف

    قرار گرفتن در محیط‌هایی با سقف‌های بلند، باعث می‌شود که بیننده احساس کوتاهی قد و آسیب‌پذیری داشته باشد؛ بنابراین استفاده از گل و گیاه در دکور منزل با سقف‌های بلندتر از حالت معمول، می‌تواند خطای دید ایجاد کرده و فضا را دلپذیر کند.

    ۶. افزودن رنگ به محیط

    گیاهان با طیف رنگی که از سبز تیره به سبز لیمویی تغییر می‌کند، به محیط رنگ می‌ّبخشد. استفاده از گل و گیاه در دکوراسیون خانه، مثل اضافه کردن ادویه به غذا، می‌تواند تغییری استثنایی ایجاد کند. برگ‌های به رنگ سفید، نقره‌ای، زرد، قرمز، بنفش و یا نارنجی و گاهی ترکیب چند رنگ در برگ‌های گیاهان، به فضای ساده‌ای که در آن قرار می‌گیرند، عمق می‌بخشد. قرار دادن چند گیاه در کنار یکدیگر با ترکیب مناسب، تصویری زیبا و موثر در گوشه‌ای از منزل‌تان خلق خواهد کرد.

    ۷. پاکسازی هوا

    در آخر شناخته شده‌ترین اثر ضمنی استفاده از گل و گیاه در دکوراسیون خانه، افزایش کیفیت هوای منزل است که باعث بهبود احساس ما نسبت به محیط می‌َشود. گیاهان ترکیبات شیمیایی مانند فرمالدهید و بنزن را از هوا جذب کرده و آن‌ها را تبدیل به ترکیباتی مفید برای خود می‌کنند. همچنین مونواکسید کربن هوا تا ۹۰ درصد توسط گیاهان جذب می‌شود. رطوبت مناسب برای احساس آرامش، ۳۰ تا ۶۰ درصد است که گیاهان گلدانی آن را تامین و همچنین دمای هوا را معتدل کرده و فضایی آرام و سالم به ارمغان می‌آورند.منبع:مجله ستاره. مجله تایم .

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

سایت مجله تایم در عرصه های زیر فعالیت می کند و دارای پست هایی دیدنی در این عناوین است : بیوگرافی ، بیوگرافی هنرمندان ، بیوگرافی بازیگران ، بیوگرافی ورزشکاران ، بیوگرافی فوتبالیست ها ، هنرمندان ، ورزش ، تیزر فیلم ، انیمیشن ، کلیپ ، سینما ، موسیقی ، آنونس ، آشپزی ، دانلود ، سلامت ، بازی ، بازی های رایانه ای ، خواننده ها ، اس ام اس ، گالری عکس ، گل و گیاه ، آموزش ، تکنولوژی ، خودرو ، ماشین ، مشخصات خودرو ، بیوگرافی هنرمندان ، مجله اینترنتی تایم و...

نامادری...
ما را در سایت نامادری دنبال می کنید

برچسب : دلایل,استفاده,از,گل,و,گیاه,در,دکوراسیون,خانه,بیوگرافی , مجله , مجله اینترنتی , مجله تایم , بیوگرافی بازیگران , مجله سلامت , مجله ورزشی , مجله تایم , تایم , تیزر فیلم , بازی , سینما , مشخصات خودرو, نویسنده : کاووسی فر emmtehann3 بازدید : 254 تاريخ : پنجشنبه 18 مرداد 1397 ساعت: 15:56

حتما شما هم توی اینترنت مدام به دنبال راهی واقعی و پرسود برای کسب و کار در فضای مجازی می گردید؟!؟! توی این مقاله آخرین و بهترین راه درآمدی رو بهتون معرفی کنیم ، پیشنهاد می کنم این مقاله را از دست ندهید.
من هم مثل شما خیلی خیلی به دنبال یک راه پرسود می گشتم و قصد داشتم به یک درآمد خیلی خوبی برسم تا اینکه با سایتی به نام کار می کنیم آشنا شدم! این سایت بهترین و شگفت انگیز ترین سایتی بود که تابحال دیده ام این را به عنوان یک دوست به شما پیشنهاد می کنم که حتما دست کم یک سری به این سایت بزنید.
سایت کار می کنیم یک سایت فوق العاده بر پایه فریلنسری هست که به شما این امکان رو میده تا با هر توانایی که دارید و البته میتوانید از طریق اینترنت به مشتریان خود ارائه دهید کسب درآمد کنید. جالب است بدانید شما میتوانید تنها با روزی 2 ساعت کار در منزل به درآمد ثابت 400 هزار تومان در ماه برسید!!! جالب تر از همه این است که این سایت هیچ محدودیت سنی ندارد و محیط بسیار خوبی برای نوجوانان است.
آمریکا با این همه غرور و ادعا حدود 50% از مردمش فریلنسر هستند درنتیجه ما نیز باید به این موضوع اهمیت بیشتری بدهیم.
من که خودم تا حالا 1.200.000 تومان از طریق همین سایت درآمد کسب کرده ام و پیشنهاد می کنم شما هم دست به کار شوید.
سایت کار می کنیم

 

 

نامادری...
ما را در سایت نامادری دنبال می کنید

برچسب : درامد,ماهانه,2,میلیون,تومان,از,اینترنت,در,کار,میکنم,درامد ماهانه 2 میلیون تومان,کسب درامد میلیونی, نویسنده : کاووسی فر emmtehann3 بازدید : 252 تاريخ : سه شنبه 16 مرداد 1397 ساعت: 0:26

بهترین غذاهای ترکیه ای | لیست غذاهای پرطرفدار ترکیه

  • بهترین غذاهای ترکیه ای | لیست غذاهای پرطرفدار ترکیه

    دراین مقاله غذا هاي ترکیه اي محبوب و خوشمزه و پرطرفدار رابه شما معرفی میکنیم، غذا هاي ترکی طرفدارهای زیادی در تمام جهان دارد و کباب ترکی هم که هرجا بروید برایش سر و دندان می شکنند! در ادامه فهرست تمام غذا هاي پرطرفدار ترکیه اي رابه همراه عکس غذاها بشما معرفی میکنیم.

    منامن «Menemen»

    بهترین غذاهای ترکیه ای | لیست غذاهای پرطرفدار ترکیه

    این صبحانه ترکی سنتی از تخم‌مرغ نیمرو و سبزیجات سرخ‌کرده تهیه شده و به همراه نان سرو میشود.

    کوفته

    بهترین غذاهای ترکیه ای | لیست غذاهای پرطرفدار ترکیه

    این کوفته‌هاي گوشت را به‌ صورت ساندویچ، به همراه سالاد یا ماست میل می کنند.

    مانتی

    بهترین غذاهای ترکیه ای | لیست غذاهای پرطرفدار ترکیه

    دامپلینگ هاي کوچک گوشت گاو یا بره پخته یا سرخ میشوند و اغلب به همراه مواد دیگر، با ماست یا کره سرو می شوند.

    کوزو تندیر «Kuzu Tandır»

    بهترین غذاهای ترکیه ای | لیست غذاهای پرطرفدار ترکیه

    گوشت بره را کباب کرده و تکه‌تکه میکنند و سپس به همراه برنج، سیب‌زمینی و ماست سرو می کنند.

    لاهماسون «Lahmacun»

    بهترین غذاهای ترکیه ای | لیست غذاهای پرطرفدار ترکیه

    این نان سنتی ترد رابا تکه‌هاي گوشت، سالاد و آب‌لیمو، تزئین نموده و سپس به شکل ساندویچ یا به‌تنهایی میل می کنند. این نان‌هاي ارزان در خیابان‌هاي ترکیه به فروش می رسد و میتواند به‌عنوان نهار سبک یا اسنک میل شود.

    بورک

    بهترین غذاهای ترکیه ای | لیست غذاهای پرطرفدار ترکیه

    این بورک ها انواع مختلفی داشته و اغلب از تکه گوشت، اسفناج و پنیر پر میشوند. سپس آن‌ها را رول کرده و به شکل کامل، لایه‌لایه مانند لازانیا، و برای صبحانه، نهار و شام میل می کنند. بورک یکی از غذا هاي خوشمزه ترکیه است.

    باقلوا

    بهترین غذاهای ترکیه ای | لیست غذاهای پرطرفدار ترکیه

    یک دسر ترد و خوشمزه که با پسته تزئین شده و باید حتما تازه باشد.

    پاید «Pide»

    بهترین غذاهای ترکیه ای | لیست غذاهای پرطرفدار ترکیه

    پاید که پیتزای ترکی خوانده می شود یک تکه خمیر قایق مانند است که روی آن رابا موادی مانند گوشت یا اسفناج و پنیر تزئین می کنند.

    گولاک «Güllaç»

    بهترین غذاهای ترکیه ای | لیست غذاهای پرطرفدار ترکیه

    گولاک یک دسر سنتی است که اغلب برای ماه رمضان تهیه شده ودر آن از خمیر، شیر، گلاب، آجیل و دانه‌هاي انار استفاده می شود. حتی میتوان از میوه‌هاي دیگر نیز استفاده کرد.

    مزه

    بهترین غذاهای ترکیه ای | لیست غذاهای پرطرفدار ترکیه

    اگر در رستوران مزه را سفارش دهید حدود ۲۰ کاسه مختلف برایتان می‌آورند که حاوی پیش‌غذا هاي سرد مانند لوبیا و سالاد است و باید به همراه نان، نوشیدنی و غذای اصلی خورده شود.

    دلمه

    بهترین غذاهای ترکیه ای | لیست غذاهای پرطرفدار ترکیه

    دلمه ترکی را از برگ مو یا سبزیجات مختلف تهیه میکنند، این سبزیجات طبق معمولً فلفل دلمه شکم پر، سیب‌زمینی یا بادمجان هستند.

    آسان‌الحلقوم «Lokum»

    بهترین غذاهای ترکیه ای | لیست غذاهای پرطرفدار ترکیه

    آسان‌الحلقوم‌هاي ترکی در طعم و رنگ‌هاي مختلف عرضه‌شده و با شکر تزئین می شوند.

    شیش کباب

    بهترین غذاهای ترکیه ای | لیست غذاهای پرطرفدار ترکیه

    گوشت بره، مرغ یا ماهی را در سیخ‌هاي چوبی فرو برده و سپس به همراه نان می خورند. می توانید آنرا در ماست فرو کرده یا به‌تنهایی میل کنید. این کباب نرم، لذیذ و خوش‌طعم است.

    پلو

    بهترین غذاهای ترکیه ای | لیست غذاهای پرطرفدار ترکیه

    پلوی ترکی همانند پلوی ایرانی طبخ میشود و بسیار نرم و خوش‌طعم است. اگر این پلوی کره‌اي رابه همراه ماست میل کنید خوشمزه‌تر هم می شود.

    زردآلو «Kayısı Tatlısı»

    بهترین غذاهای ترکیه ای | لیست غذاهای پرطرفدار ترکیه

    دراین دسر ترکی زردآلو رابا خامه و آجیل پر میکنند.

    کنگر فرنگی «Baklalı Enginar»

    بهترین غذاهای ترکیه ای | لیست غذاهای پرطرفدار ترکیه

    کنگر فرنگی بدون پوست را در روغن و آب‌لیمو خوابانده و بصورت سرد به همراه لوبیا و جعفری تازه میل می کنند. این دسر تازه، سبک و خوشمزه است.

    سوبورگی «Su Böreği»

    بهترین غذاهای ترکیه ای | لیست غذاهای پرطرفدار ترکیه

    این نوع بورک چیزی میان لازانیا و شیرینی است که از خمیر پخته شده در شیر و تخم‌مرغ پدید می آید. سپس این خمیر رابا پنیر و اسفناج پر میکنند و یک اسنک خوشمزه به دست می آید.

    پاستا موزایک «Mozaik»

    بهترین غذاهای ترکیه ای | لیست غذاهای پرطرفدار ترکیه

    کیک شکلات که از سس شکلات و بیسکویت خردشده تهیه شده ودر اکثر کافه‌ها سرو می شود.

    کوفته عدس

    بهترین غذاهای ترکیه ای | لیست غذاهای پرطرفدار ترکیه

    این پیش‌غذای گیاهی که از عدس، بلغور و سبزیجات خردشده تهیه می شود، یک پیش‌غذای بسیار خوشمزه ترکی است.

    دونر

    بهترین غذاهای ترکیه ای | لیست غذاهای پرطرفدار ترکیه

    دونر یک ساندویچ گوشت است که از مرغ، گوشت بره یا گاو، سبزیجات، ادویه و ماست موسیر، تهیه میشود. این غذا در اکثر اغذیه‌فروشی‌ها یافت می شود.

    ایمام بایلدی «İmam Bayıldı»

    بهترین غذاهای ترکیه ای | لیست غذاهای پرطرفدار ترکیه

    بادمجان رابا برنج، بلغور، گوشت ریز و سبزیجاتی که قبلاً در روغن و کره سرخ‌شده، پر می کنند و سپس بر روی اجاق می گذراند تا بپزد.

    کباب اسکندر

    بهترین غذاهای ترکیه ای | لیست غذاهای پرطرفدار ترکیه

    دراین کباب گوشت بره را در رب گوجه می‌پزند و به همراه برنج و نان پیتا سرو میکنند.

    کونفه «Künefe»

    بهترین غذاهای ترکیه ای | لیست غذاهای پرطرفدار ترکیه

    این دسر ترکی خاص از پنیر پخته شده روی نان تهیه می شود که روی آن رابا پسته تزئین می کنند.

    دوروم «Dürüm»

    بهترین غذاهای ترکیه ای | لیست غذاهای پرطرفدار ترکیه

    دوروم که نوعی بریتوی ترکی است که مرغ، گوشت بره یا گاو پخته‌شده را لای نان می‌پیچند. این غذا یکی از بهترین غذا هاي آماده ترکی است.

    بالیک ایمک «Balık Ekmek»

    بهترین غذاهای ترکیه ای | لیست غذاهای پرطرفدار ترکیه

    ساندویچ ماهی که میتوانید در قدم زدن کنار دریا آنرا نوش جان کنید. زیرا نزدیک دریا رستوران‌هاي دریایی بسیار زیادی وجوددارد که می توانید ازآن‌ها استفاده کنید.

    ثعلب

    بهترین غذاهای ترکیه ای | لیست غذاهای پرطرفدار ترکیه

    ثعلب یک نوشیدنی ترکی است که از ثعلب و دارچین تهیه می شود. صادرات ثعلب خالص بدلیل ته کشیدن منبع ثعلب غیرقانونی است و تنها در داخل مرزهای ترکیه می توانید آنرا امتحان کنید.

    قهوه ترک

    بهترین غذاهای ترکیه ای | لیست غذاهای پرطرفدار ترکیه

    قهوه ترکی غلیظ را میتوانید به همراه باقلوا یا کیک موزایک میل کنید.

 

نامادری...
ما را در سایت نامادری دنبال می کنید

برچسب : بهترین,غذاهای,ترکیه,ای,لیست,غذاهای,پرطرفدار,ترکیه, نویسنده : کاووسی فر emmtehann3 بازدید : 252 تاريخ : شنبه 13 مرداد 1397 ساعت: 20:33

پاورپوینت بررسی بنای شمس العماره در معماری قاجار

  • پاورپوینت بررسی بنای شمس العماره در معماری قاجار

    دید کلی :

    دانلود پاورپوینت با عنوان بررسی بنای شمس العماره در معماری قاجار در قالب pptx، قابل ویرایش و در حجم 18 اسلاید شامل تزئینات دوره قاجار، معماری قاجار و بنای شمس العماره، تاریخچه گچبری، اولین کاخ اروپایی ایران، منابع. شمس‌العماره نه تنها اولین کاخ بلند تهران قدیم است، بلکه اولین کاخ سلطنتی ایران است که به سبک اروپایی ساخته شده.

    توضیحات کامل :

    مشخصات فایل:

    عنوان: پاورپوینت بررسی بنای شمس العماره در معماری قاجار

    تعداد اسلاید: 18 اسلاید

    قالب بندی: پاورپوینت

     

    فهرست مطالب:

     تزئینات دوره قاجار

    معماری قاجار و بنای شمس العماره

    تاریخچه گچبری

    اولین کاخ اروپایی ایران

    منابع

     

    قسمتی از متن پاورپوینت:

    شمس‌العماره نه تنها اولین کاخ بلند تهران قدیم است، بلکه اولین کاخ سلطنتی ایران است که به سبک اروپایی ساخته شده. کاخی که اگرچه شباهت زیادی به عالی قاپوی اصفهان دارد اما با تحولاتی که در ساختار ظاهری آن در نظر گرفته شده، به یک بنای ایرانی اروپایی تبدیل شده است. این عمارت از نظر ارتفاع و تقسیم بندی طبقاتش، شباهت زیادی به بناهای غربی دارد‌ اما تزیین و آرایش داخلی و خارجی آن ردپایی از هنر ایرانی و سنتی را نشان می دهد. هرچند که همین هنر سنتی هم دچار تغییرات فرنگی شده و کاشی های بیرونی بنا با گل و بته های فرنگی شان، نقاشی ایرانی- اسلامی را با موج نوی نقاشی رئال اروپایی پیوند داده اند. در این کاشی کاری‌ها بیش‌تر از رنگ‌های زرد و سیاه استفاده شده که یکی از مشخصه های اصلی تحول هنر کاشیکاری ایرانی- اسلامی به شمار می رود.

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

نامادری...
ما را در سایت نامادری دنبال می کنید

برچسب : پاورپوینت,بررسی,بنای,شمس,العماره,در,معماری,قاجار, نویسنده : کاووسی فر emmtehann3 بازدید : 247 تاريخ : پنجشنبه 11 مرداد 1397 ساعت: 14:51

سرور مجازی چیست؟ سرور مجازی یا وی پی اس اصطلاحی هست که بین هاستینگها رواج دارد سرور مجازی از تقسیم سرور اختصاصی با استفاده از مجازی سازهای مانند وی ام ویر یا کی وی ام و دیگر مجازی ساز ها به وجود میاد در این بیان شرکتهای زیاد هستند که ارائه سرور مجازی پرداختند که ما به یکی از برترین آنها در اینجا خواهیم پرداخت :شرکت سروای تی این شرکت یکی از ارائه دهنده های خوب سرور مجازی مباشد که در ان میتوانید این خدمات را مشاهده کنید

سرور مجازی ابری

سرور مجازی آلمان KVM

سرور مجازی آلمان حرفه ای

سرور نیمه اختصاصی (VDS)آلمان

این محصولاتی که در بالا معرفی شد تعداد بسیار کمی از سرویس های این شرکت میباشد که شما میتوانید از آن استفاده کنید نظرات کاربرانی که از سرویسهای این شرکت استفاده کردن مثبت بوده و نارضایتی بین انها مشاهده نمیشود



آپلود عکس 


 

 

نامادری...
ما را در سایت نامادری دنبال می کنید

برچسب : سرور,مجازی, نویسنده : کاووسی فر emmtehann3 بازدید : 188 تاريخ : سه شنبه 9 مرداد 1397 ساعت: 19:41

برای سفارش محصولات به ادرسهای زیر با ما تماس بگیرید یا بر روی عکس کلیک کنید

076-3527-0546تلفن تماس:   

[email protected]ایمیل  :

سایت  :  www.yasbeauty.ir

کانال تلگرام :  t.me/Yasbeauty_ir

 

 

نامادری...
ما را در سایت نامادری دنبال می کنید

برچسب : لوازم,ارایشی,لوازم ارایشی با کیفیت و ارزان,لوازم ارایشی با کیفیت و ارزان و عمده, نویسنده : کاووسی فر emmtehann3 بازدید : 225 تاريخ : دوشنبه 8 مرداد 1397 ساعت: 20:08

در طراحی سایت امروزه بحث بک لینک به دنبال سئو از مهمترین دغدغه ها در دنیای اینترنت به حساب می آید. همچنین روش مناسبی برای بازاریابی اینترنتی در مبحث تجارت الکترونیک می باشد. در این مقاله می خواهیم بگوییم بک لینک چیست و در بهینه سازی سایت چقدر مهم است . در ابتدا به تعریف بک لینک می پردازیم بک لینک به پیوندهای گفته میشود که از سایتهای دیگر به سایت شما داده میشود ، زمانی که از سایت خود به سایت دیگر پیوند میدهید، سایت مقابل از سایت شما بک لینک دریافت کرده است.

بک-لینک-چیست-و-در-بهینه-سازی-سایت-چقدر-مهم-است

گوگل به بک لینک ها بر اساس میزان محبوبیت و تعداد اهمیت می دهد هر گونه لینک به صفحات شما در سایت‌ها و صفحات دیگر که توسط موتور‌های جستجو پیدا شود بک لینک است. سایت هایی که بک لینک طبیعی ،زیاد دارند و همچنین محتوای جدید و منظم قرار می دهند رتبه خوبی دارند.

توجه داشته باشید که بک لینک را نمی توان از سایتهای با پیج رنک بالا خرید زیرا گوگل و سایر موتورهای جستجو قدرتمند به راحتی سایتهایی که جهت کسب رتبه بهتر در جستجو اقدام به خرید لینک میکنند را شناسایی نموده و از رتبه آنها میکاهد. البته شایان ذکر است اگر مایلید در یک سایت تبلیغات متنی بدهید، با Nofollow سازی لینک میتوانید دیگر نگران بوجود آمدن مشکلی برای سایت خود نباشید.

 

نامادری...
ما را در سایت نامادری دنبال می کنید

برچسب : بک,لینک,چیست,و,در,بهینه,سازی,سایت,چقدر,مهم,است؟,بک لینک رایگان,بک لینک ارزان ,بک لینک واقعی ,بک لینک با کیفیت, نویسنده : کاووسی فر emmtehann3 بازدید : 280 تاريخ : پنجشنبه 4 مرداد 1397 ساعت: 20:15

کترینگ شرکتی به اشپزخانه های صنعتی گفته می شود که در آن غذا با حجم بالا و تعداد زیاد برای افراد شرکت های طرف معامله، تهیه غذای پرسنل صورت می گیرد. شرکت ها برای تامین غذای مورد نیاز روزانه ی پرسنل خود از طریق تحقیقات بازار و تحقیقات پزشکی و نوع کار و شرکت کارفرما برنامه ی تهیه غذای سازمانی را ایجاد و تصویب کرده و از طرق مختلف با آشپزخانه های اصطلاحا صنعتی که در این حوزه و در دسترسی شرکت کارفرما می باشند، قرار داد می بندند. در اینگونه قرارداد هاابتدا آشپزخانه صنعتی مورد نظر کیفیت غذا ها و لحاظ کردن مسائل بهداشتی را به اثبات رسانده و طبق موارد عرفی و غذاهای قانونی و حلال و معمول در جامعه منوی غذای پرسنلی خود را به شرکت کارفرما ارائه کرده و کارفرما بر اساس اولویت ها، نظرات کارشناسان بهداشت و بررسی استانداردها و سیاستها و سطح کاری خود لیست غذای شرکتی مورد نظر خود را از بین منوی غذای پرسنلی که آشپزخانه ارائه می کند انتخاب می نماید. در این هنگام ممکن است منوی غذای شرکتی که شرکت کارفرما از آشپزخانه ی صنعتی درخواست می کند، به صورت هفتگی تغییر کند که بر اساس این تغییر و درخواست های کارفرما و ظرفیت آشپزخانه منوی غذای هفتگی از طرف آشپزخانه به کارفرما ارائه می شود و کارفرما بر اساس سیاستها و بودجه ی خود منوی شرکتی را مورد بررسی و تحقیق قرار داده و نهایتن تصویب می کند. برای تصویب منوی شرکتی که شرکت کارفرما از آشپزخانه صنعتی درخواست می کند بایستی مسئولین ذیربط در کارفرما و آشپزخانه بر روی مواردی مانند قیمت و قیمت منوی شرکتی که مبنای تسویه حساب بین دو شرکت خواهد بود مذاکره کرده و به یک قیمت مشخص استاندارد برای غذای هفتگی پرسنل منطقی و معقول به نظر یرسد و کیفیت های مورد نیاز را نیز داشته باشد، برسند. این قیمت بین کارفرما و کترینگ شرکتی تصویب شده و مبنای پرداخت ها در قبل غذای تامین شده از سوی کترینگ شرکتی برای شرکت کارفرما قرار می گیرد. در کل تهیه غذای شرکتی کاری بسیار حساس بوده و از لحاظ میزان تاثیر بر مواردی حیاتی در سازمان مانند سلامتی و بهره وری نیروی پرسنلی شرکت بسیار تاثیرگذار و حایز اهمیت می باشد ضمن اینکه در برخی مناطق مانند مناطق ویژه دستورالعمل های بسیار سخت گیرانه ای تصویب گردیده و به مورد اجرا گذارده می شود که در اینگونه موارد هرگونه تخطی کترینگ شرکتی از استاندارد های بهداشتی می تواند تبعات وسیعی را برای آن بهمراه آورد. خاطر نشان می گردد که تهیه غذای پرسنل بسیار مهم بوده و بخشی از حقوق اساسی پرسنل شرکت بعنوان مستخدمین شرکت تامین کننده ی غذا را تشکیل می دهد. لذا برای انتخاب بهترین کترینگ شرکتی مناسب و نتیجتا تهیه غذای پرسنل به صورت مناسب می بایستی با توجه به افزایش حجم آشپزخانه ها در بازار تهیه غذای شرکتی کمال توجه را بکار برد.

 

نامادری...
ما را در سایت نامادری دنبال می کنید

برچسب : غذای,شرکتی,غذای شرکتی ,غذای مامانپز, نویسنده : کاووسی فر emmtehann3 بازدید : 214 تاريخ : سه شنبه 2 مرداد 1397 ساعت: 20:14

لینک دوستان

خبرنامه